WHAT INSPIRE ME | FOR OCTOBER 2015

by - listopadu 01, 2015

WHAT INSPIRE ME  |  OCTOBER 2015


Krásného 1.listopadu, snad se máte hezky a užíváte si neděli. Jak už můžete poznat z nadpisu, tak se s vámi chci podělit o věci/obrázky, které mě inspirovaly za měsíc říjen 2015. Přidala jsem pár inspirativních obrázků, ze kterých můžete poznat, co inspirovalo tento měsíc mě. Celkově mám měsíc říjen moc ráda a je to jeden z mých oblíbených podzimních měsíců. Mám jej ráda hlavně díky nádherně zbarvené podzimní přírodě, svetříkům, velkým šálám, perníkové kávě, Halloweenu, podzimním nákupům a samozřejmě módě. Podzim si vážně užívám a tento měsíc co nejvíce relaxuji u módních magazínů jako jsou: Vogue, Elle a Glamour a ráda čtu i Cosmopolitan a hlavně miluji číst si módní knihy (How To Be Parisien...atd). Na podzim mě inspirovaly i tmavé rty v barvách švestkové, vínové, bordó či hnědo-fialové barvy v kombinaci s pastelovými barvami. Dále jsem si zamilovala kozačky "Over The Knee" o kterých jsem vám již psala samostatný článek. Jako každý podzim jsem blázen do opravdu teplých svetříků, které nejraději nosím s teplými šortkami a teplými neprůhlednými punčochami a kloboukem, což je taky jedna z věcí, kterým na podzim podlehnu. Pokud jste si všimly, tak v módě jsou i kabelky v mini velikostech, což je pro mě naprosto ideální věc. Pro někoho jsou takové kabelky nepraktické, protože se vám tam toho moc nevejde, ale vypadá to moc dobře! Již delší dobu tomuto období kraluje perfektně upravené obočí, které ale už nevypadá tolik nepřirozeně jako minulou sezonu a naopak se obočí nechává přirozeně husté, ale pozor, obočí by mělo být precizně upraveno. Bez kafe či výborných sypaných čajů bych opravdu tohle období nemohla existovat, proto se kávou zásobuji ve velkém a někdy obměním zeleným či brusinkovým čajem. Na podzim a zimu také měním vůni a začínám používat trochu hřejivější a sladší vůně. To by mělo být k dnešnímu článku vše a snad se vám tento formát bude líbit a můžete mi napsat do komentářů, co naopak inspirovalo vás:) Budu ráda, pokud zde na tento blog někdo zavítá:) 

You May Also Like

0 komentářů