WHAT INSPIRE ME | FOR OCTOBER 2016

by - listopadu 09, 2016


OCTOBER 2016

Krásného 9.listopadu! Rozhodla jsem se, že opět sdílím to, co mě inspirovalo za měsíc říjen 2016♥ Opět jsem sestavila obrázky ze stránky We♥it, kterou naprosto miluji. Mimo to mám ještě hodně ráda i stránku Pinterest, kterou zase miluji co se týče různých DIY nápadů a inspirace k bydlení a různých dekorací. V tomto měsíci se slaví Halloween a Dušičky a celkově mám tenhle měsíc opravdu hodně ráda. Počasí bylo v říjnu opravdu nádherné a hodně jsem si užila mé milované procházky pod barevnými stromy. Nejvíc ale stejně hltám obrázky podzimního New Yorku a hlavně Central Park♥ Kromě procházek podzimní přírodou jsem si také zamilovala domácí maratony seriálů, pálení svíček, karamelové latte a černý čaj s mlékem, který vlastně piju skoro každý den! Teď už k inspirativním obrázkům. Doufám, že se Vám článek bude líbit♥

1♥ Miluji na podzim na nehtech vínovou či bordó barvičku a v kombinaci se vzorem mramoru jsou tyhle naprosto OH♥
2♥ Tyto zvláštně tvarované štětce jsem znala ještě dříve, než to byl hit i u nás! Bohužel jsem se neodhodlala je vyzkoušet a upřímně zakoupila bych si je hlavně kvůli tomu jejich designu. 
3♥ Na podzim je "Must Have" kožíšková vestička! Samozřejmě preferuji umělou kožešinu!!! Tato v odstínu cukrové vaty s kapkou fialové je perfektní volba například k výrazným "Statement" náhrdelníkům a oživí každý outfit! Navíc skvěle vypadá na košili, roláku, svetrových šatech v kombinaci s "Over The Knee" kozačkami♥ Plus jsem si naprosto zamilovala tohle tetování neboli hennu na ruce! 
4♥ Kdo nemá ve své sbírce alespoň jeden produkt od značky Nyx, jako by ani nebyl! Já vlastním tři matné tekuté rtěnky a co se týče výdrže jsou naprosto perfektní! Posledně jsem si pořídila dokonalý odstín Embellishment! Matné rty v nude odstínech jsou "Must Have" podzimu. 
5♥ Tyhle luxusní rtěnky od YSL mám na svém wishlistu už nějakou dobu a ještě jsem se neodhodlala si koupit ani jedinou! Vždy když je vidím, tak nevím jaký odstín si vybrat! Upřímně tohle je legendární rtěnka hlavně díky jejímu vzhledu! Přiznejte se, kdo by ji také chtěl vlastnit díky desingu♥
6♥ Každý den obdivuji interiéry různých lidí na stránkách a sleduji designové blogy. Naposled mě inspirovala tato dokonalá kulatá kožená polstrovaná postel ve zlaté barvě♥ Kulaté postele nabízí například eshop s dokonalými doplňky do bytu a nábytkem cessari.cz
7♥ Miluji dekorace do bytu a tyhle zlaté růže udělají z vašeho pokoje, ložnice, obývacího pokoje luxusní koutek pro vaše malé poklady.
8♥ Jsem posedlá tekutými matnými rtěnkami a tyhle si přeji dlouho vyzkoušet, protože nejen, že mají krásné matné jednoduché obaly, ale také velice zajímavé odstíny. 
9♥ Miluji vůni Black Orchid od Tom Ford, ale tahleta mě uchvátila svým dokonalým luxusním zlatým obalem! Jmenuje se Orchid Soleil a je cítit po vanilce, pačuli, kaštanovém krému, orchideji, tuberóze♥ Ve své parfémové sbírce mi rozhodně nesmí chybět a je to také skvělý parfém na podzimní a zimní období. 
10♥ Jednou chci mít přesně takovou šatnu♥ Více propracovanější, ale základem podobnou. Miluji kulaté taburety a hodně zrcadel i na skříních♥
11♥ Svůj kosmetický koutek a pracovní místo plánuji již dlouho, ale nikde nemůžu sehnat celo stříbrný lesklý stůl. Nějak takto by mělo podle mého názoru vypadat pracovní plocha-čistě, přehledně a elegantně. 
12♥ Čisté linie, minimalismus a nápaditost mi nesmí v interiéru chybět! Fantazii se meze nekladou. Vytvořte si příjemné prostředí domova, do kterého se budete po celém dni ráda vracet. 
13♥ Kdo by nemiloval čerstvou kávu a různé kávové speciality na podzim a zimu? Už se nemůžu dočkat, až budou ve Starbucks i vánoční novinky! 
14♥ Zrcadla jsou má obsese! Miluji jejich kouzlo proměnit jakýkoliv pokoj! Tohle stříbrné musím rozhodně mít♥ 
15♥ Ano miluji Starbucks hlavně na podzim a v zimě, protože v tomto období mívají nejlahodnější speciality, ať už kávové či jiné. 
16♥ Chcete být šik a nechcete strávit celý den u skříně přemýšlením co si na sebe vzít? Radím delší svetrové uplétové šaty v kombinaci kozaček nad kolena! Úspěch zaručen♥
17♥ Miluji trávit zimní a chladné chvilky u kávy, skleničky vína a s nejlepšími přáteli♥
18♥ Nádherné a pravdivé slova♥ Jedině když sami sobě věříte a věříte ve své schopnosti, tak dokážete cokoliv♥
19♥ Makeup je moje srdcová záležitost a tenhle glamour look je skvělou volbou na tohle období a především když začíná plesová sezóna.
20♥ Co říci! Zkrátka miluji podzim. Podzim je inspirativní! Jakou masku jste zvolily na Halloween? Já se přiznám, že jsem Halloween tentokrát moc neslavila, ale alespoň jsem si udělala hezkou výzdobu doma.
21♥ Výše jsem psala, že miluji New York a jeho naprosto kouzelnou atmosféru hlavně na podzim a také v zimě a o Vánocích♥
22♥ Přesně takový koutek jsem myslela, když jsem psala o tom, že si zařizuji své kosmetické a pracovní místo♥ Tohle je snad snem všech žen. 
23♥ Snídaně do postele! V tomhle zimním a chladném období je snídaně do postele to pravé co Vám vykouzlí úsměv na tváři a zlepší Vám den.
24♥ Rosegold doplňky jsou další z mých slabostí a miluju tuhle barvičku naprosto na všem od řetízků, náušnic, kabelek, notebooků, telefonů až po kuchyňské náčiní. 
25♥ Značku Too Faced miluji! Miluji jejich makeup Born This Way, jejich bronzery, pudry, rozjasňovače a hlavně paletky♥ Tohle je dokonalá tekutá rtěnka Melted Chocolate♥ Já si objednala dokonalou vánoční limitovanou edici Chocolate Shop a už se nemůžu dočkat až dorazí!
26♥ O snídaních v posteli jsem Vám již psala, ale má další závislost je ložní prádlo a kožešiny či pletené přehozy na postel♥
27♥ Ani nevím, proč jsem tady dala tuto fotografii krásného chlapa! No aspoň víte, jaký mám typ!
28♥ Naposledy mě zaujal outfit Kendall Jenner, který si vzala na oslavu svých 21 narozenin. Líbí se mi ty odvážné sexy šaty a také jaké k tomu zvolila krásné doplňky. 


You May Also Like

0 komentářů