INSPIRATIONS | NORDIC DECORATIONS

by - prosince 08, 2016


 NORDIC HOME DECORATIONS

Mám tady po dlouhé době inspirativní článek na téma "Home" a "Decorations." V poslední době mě toho inspirovalo opravdu spousta. Proto tady mám článek s dekoracemi, které se mi zalíbily a zařadila jsem je také do svého vánočního wishlistu. Chtěla jsem pro začátek přidat krátký post co se týče spíše minimalistického stylu a jemných barev. Strašně moc se mi líbí nordický styl, stříbrné doplňky, kožešiny (samozřejmě umělé) a všude velká zrcadla. Nejlepší na nordickém nebo chcete-li severském stylu bydlení je to, že působí minimalisticky, vzdušně, moderně a tak trochu umělecky. 

PÁR NUTNOSTÍ A DEKORACÍ PRO NORDICKÝ STYL



-vzdušné závěsy

-přírodní barvy

-inspirativní motta a soubor malých obrazů pohromadě
-kožešinové plédy a polštáře
-kombinace drsných prvků a jemných textur
-sobi
-přírodní materiály jako např: dřevo, mramor, kámen, len, bavlna, kožešiny

Nordic minimalist decor



Scandinavian Cozy















You May Also Like

0 komentářů