WHAT INSPIRE ME | FOR NOVEMBER 2016

by - prosince 06, 2016


NOVEMBER


Krásného 6.prosince! Už se nám to pomalu blíží, a to sváteční pohoda a nálada. Opět jsem si našla čas na sepsání věcí, které mě inspirovaly za měsíc listopad. Měsíc listopad utekl strašně rychle a už je skoro polovina prosince. Máte už vánoční náladu? Já se přiznám, že někdy mě to strašně chytne a mám chuť a náladu péct cukroví a vybírat dárky, ale potom si vzpomenu na ta zaplněná nákupní centra a nálada mě jaksi přejde. Všimla jsem si třeba toho, že čím víc jsem starší, tím více dávám přednost vánocům stráveným doma s rodinou nebo přáteli a ven se snažím chodit co nejméně. Někdy mě to ale mrzí, že už nejsem ta malá holčička, která se nedočkavě těšila na "Ježíška" nebo chcete-li "Santu." Nyní tedy k článku! Mám tady pár inspirací, které mě inspirovaly za uplynulý měsíc listopad. Moc toho není, ale přeci jen.

♥Miluji světýlka naprosto všude! V exteriéru i interiéru vypadají naprosto úchvatně a kouzelně. Na vánocích je právě tohle dle mého nejdůležitější, jak si navodit pravou vánoční náladu.
♥Jednoduchý severský styl bydlení bude vždy blízko mého srdce. V poslední době mě napadlo spousta dekorací, kterými bych si ráda zpříjemnila své bydlení! Vše bude včas na blogu.
♥V zimě je zkrátka nutnost pít teplé nápoje. Ať se už jedná o karamelové latte či teplé čaje. Navíc ten vintage plechový hrneček♥
♥Tahle krásná fotečka zamilovaného páru mě inspiruje ve všech ohledech a jedná se asi o nejkrásnější fotku páru.
♥Sezona plesů a večírků je v plném proudu, proto je namístě si vybrat opravdu krásné šaty z těch nejlepších materiálů. Investovat do kvalitních šatů se vyplatí, protože akcí na kterých je můžete využít bude jistě spousta, a když ne, tak budete mít díky krásným šatům aspoň důvod chodit na různé události.
♥Miluji staré vintage lampy a osvětlení a miluji zasněžené fotografie.
♥Líbí se mi hranaté dekorace nejlépe stříbrné v kombinaci s mramorovým kulatým stolkem.
♥Další inspirativní obrázek ohledně designu. Samet, jemná růžová pastelková barvička a kovové detaily♥
♥Můj citát pro měsíc listopad. Vypovídá naprosto vše.
♥Vánoční dekorace. Možná to zní jako klišé, ale dojímá mě nádherná vánoční výzdoba a vánoční trhy.
♥Dokonalé nude rty se třpytkami♥ Dokonalé lip art.
♥Procházky zimní přírodou a dokonalý outfit.
♥Opět samet a doplňky do bytu ve zlatých a měděných tónech.
♥Na mém vánočním wishlistu se opět objeví rtěnky od YSL a pokud bych si měla vybrat, tak v nude nebo růžových odstínech.
♥Rozjasňovače nejsou nutností jen v létě, ale nádherné rozzářené tváře jsou krásné i v zimě navíc v kombinaci s přirozeně růžovými tvářemi ze zimního mrazíku.
♥Minimalistický kabát v nude odstínu.
♥Další design a pohádkový křišťálový lustr.
♥Krásný citát.
♥Taková práce je mým snem.
♥Inspirace z ulice a Chanel♥
♥Černé stiletto nehty se zlatými třpytkami.
♥Opravdu moc zajímavý účes a barva vlasů.
♥Pohoda doma s filmy, seriály, pohádkami a skvělou kávou.
♥Kabátek v béžové barvičce a skvělá teplá a dlouhá kostkovaná šála + kafe sebou a výborná snídaně.
♥Co na zimě nejvíce miluji jsou kožíšky.
♥Kožíšky, dlouhé nehty a henna.
♥Huňaté hrubě pletené oversize svetry.
♥Kulaté krabice a skvělý nápad na balení vánočních dárků.
♥Put Yourself In A Position To Win.
♥Horká sametová čokoláda do hrnečku s marshmallows a vánočními hůlkami a maratony seriálů-Gossip Girl♥


You May Also Like

0 komentářů